Product placement в сучасному медіа-просторі України становить неабиякий інтерес як для рекламодавців, так і споживачів. Відсутність чіткого регулювання такого таргетованого розміщення продукції є злободенною проблемою для українського законодавця. Невже і справді інтеграція реклами в кадр фільму чи серіалу – виправданий правомірний хід, а не потужний маркетинговий інструмент?

Відповідь на ці питання, а також аналіз української нормативної бази і міжнародного досвіду можна знайти у статті, написаною спільно членами ЦДК, партнером практики антимонопольного і конкурентного права юридичної фірми INTEGRITES Шершуном Сергієм та помічником юриста Болкун Русланою за посиланням нижче:

https://biz.ligazakon.net/analitycs/206307_product-placement-u-reklam-khto-vinen–shcho-robiti

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *